idag..

har jag suttit vid datorn JÄTTELITE, men solat JÄTTEMYCKET, badat, och spelat fotboll och skjutit sönder en glasruta, min mamma läser inte bloggen så det är bra, men däremot pappa så, tjena, jag betalar inte rutan. Sådär.. var med micke när detta hände. Vi spela fotboll och man skulle skjuta bollen i  vattenpölen och med min fräscha feta bredsida skjuter man lite för högt över poolen och ner på rutan, mamma märkte inget och tur var väl det. Då hade jag suttit här utan öron och inte hört vad jag tänker. Nu får jag ta det som det kommer, =). Så¨efter de lilla tabberaset i katthult satt jag mig på mopeden i endast badbyxor och skidhjälm och åkte ner till Micke för att hämta en plastboll som man inte ens kunde skjuta sönder en såpbubbla med! =) men men, shit happens nu ska jag sova! Skriver mer imön, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0