idag..

..har jag varit i skolan och haft idrott och käkat mat, älskar dem här ista två veckorna, vara rolig, glassa runt lite och vara allmänt snygg. Alla säger dem är skit men egentligen äre ju bäst, vara där och bara ströva runt och säga hej typ. Nejmen det är ingenting och göra och baden har inte öppnat så det är sjukt soft iskolan då. Sedan att man kan gå naken typ gör ju inte saken sämre, men det skulle bli sämre och vissa gjorde det=) Håhå,

Men efter skolan kom kusin emil förbi på en fika, lite bada och longboard åkning. Efter hans hämfärd satte jag mig vid datorn och såg att Oskar Borbos var tillgänglig för en konservation så efter 1 minut pratande var hna påväg till mig för en färd till harnäs. Där gick vi hårda som vi är direkt upp på 10an, oskar hoppade helt vanligt, grymt snyggt! =) Sedan skulle jag hoppa men fasiken vad jag tvekade, var så nervös för det var ju jättelängesen man hoppade och att man skulle få en chock i vattnet peppade inte mer. Men jag gjorde mitt hopp och landade i vattnet bra efter volten, (måste skryta med att jag voltade, JA). Sen simmade jag till flytbryggan och simmade in, bytte om åkte hem och åt makaroner och köttfärsås, yummi.

FAKTIST för första gången någonsin kommer en "outfit-bild" bara för att visa sommarkänsla,

stek =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0