HAHA..

..haha åt boxer reklamen, låten är ju sååååå top-notch!


haha YES!
Einar följde inte med till skolan, var väldigt trött och hade ingen ork, inom teknikens värd var det slut på batterier. Men jag överlevde utan min babe! Hade slappardag, var ute och fotade SKITbilder och det var SKITtråkigt och det var SKIT. Men jag ä inte bitter för imorgon är jag LEDIG! SKITnice den du, enda lektionen inställd. PUSS..
Sen på Torsdag har vi idrott och då äre sista idrotten och skulle typ spela i jeans men alla grabbar kommer vara seriösa och byta om, liksom IDROTT?!, sjukt nice med serius! =) och det är min SISTA LEKTION på VT08 sen äre SOMMARLOV! Steeeeeeek som fan hörde jag, ska fixa en nice outfit lite fulsnyggt sådär.

Här kommer lite partybilder från bröllopet,



Mamma och kusin, + min fina keps,



HAHA!



Fredde kör! =)



Henrik! Kusin,



Bögdans, =)

Hade väl inte mer, kanske kommer ett inlägg efter SWEDEN matchen ikväll!!!!!!!!!!!!!! STEK!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hm. Jag funderade lite på det, men sen kom jag på att jag åker till sveg på lördag och jag har ingen lust att städa innan. Men om det är fint väder kan väl alla sitta ute någonstans? :P

2008-06-11 @ 02:47:11
URL: http://fridaktrygg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0