Funkar..

..det här nudå?! jag gör ett försök! Jo Tjena, ni har inte missat så mycket ändå, har jobbat och varit med Jakob, och när jag var med Jakob gjorde vi inget speciellt. Så en jätteliten update var det där, haha

Aja, sitter på rummet nu och plöjjer igenom en massa bloggar man ska läsa! =)
Ikväll ska jag hämta ett paket, men jag säger inte vad det är i paketet, det får ni läsa ikväller!
Skönt med helg nu, ska FÖRSÖKA uppdatera ofta, men det är inte så lätt när det inte händer någonting speciellt, får lägga upp massa bilder, men på vad?! Haha, Nu skiner solen igen allt regn och skit, oska och massa blixtar. Sweet, kanske tar en joggingtur då?


Nej fan, nu går jag ut och fotar, så det blir något och kolla på ikväll,

ett l8ers som adam falk säger passar bra nu!

l8ers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0