vaknade..

..nyss, o gud så skönt det var att sova, såg på halva (?!) Sex And The City filmen igår och, so far, so good. Tydligen skulle Therese upp och jobba och Hammar var trött så fine, en paus gick bra haha. Aja,

Solen skiner verkligen idag och jag hoppas på någon som vill hänga med ut och bada faktist, annars lägger jag mig på baksidan och steker för mig själv, fast jag är sugen på Golf, mina utslag igår var faktist sjukt bra =).

Vid ett-tiden kommer mamma och pappa hem, dem hade shoppat lite till mig, ett par shorts, scherp (stavning?!) , en tröjja tror jag och lite Bajen saker på derby-butiken. Så vid ett-tiden får ni se på dess fynd om jag är hemma d.v.s, blir roligt vad det blir, drömde att pappa köpte en JÄTTE-stor Bajen-tisha som det stog Bajen i nacken på och med Djurgårdsfärgerna, haha, får hoppas på något bättre en drömmen =)

Nu ska jag käka frukost. Vi hörs !



mums

Kommentarer
Postat av: simon sandman

skärp jao:)

2008-07-23 @ 17:38:43
URL: http://simonsandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0