tjena..

..mors, dagarna av sommarlovet sticker iväg och jag spelar mer golf än aldrig, det är sweet!

igår spelade jag golf, gick jättebra första 9 hålen sen sista 9 tappade jag ALLT, gah, ska aldrig mer köpa en korv mellan hål 9 och 10. För när jag inte köpte en korv i Älvkarleby efter 9 gick det skitbra, och hade spelat skitdåligt innan, så ALDRIG en korv mellan 9an och 10an, så är det!

annars då? jo det är nice, väldigt sweet, nu kurrar magen så det blir frukost/lunch, BRUNCH, roligt ord det där, peace

Kommentarer
Postat av: Pon tuys

Du borde ut och fota cykel så din blogg blir freeesh :) höhöhö, blev ju inte så muycket fota sist vi drog ut.

2008-07-17 @ 15:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0