sjukt..

..lat är jag när det kommer till bloggen på kvällarna, jag vet inte varför men ska försöka ändra på det. Har inte hänt något förutom lite jobb sen så har jag tagit upp golfen igen!  SKOJ =) Spelade en pay&play runda igår med pappa och Daniel, 12 slag över par bara, Daniel hade 11 och Pappa 13 så det är jäkligt bra för att vara efter 5 år =) Så ringde vi Älvkarleby golfen och frågade vad det skulle kosta för mig och bli medlem och lite sånt, men jag får tydligen 36 i hcp igen, för jag inte har spelat på länge! =P

Sen i onsdagskväll åkte jag vattenskidor med Henke, det var sjukt fin kväll och vi åkte runt och gled, sweetness.







GOLF, nu ska jag ut och chippa så mitt närspel blir KÖNG!

ska försöka på mig bättre updates men lovar inget, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skulle haft kameran vågrät på första bilden så du fick med hela vågen! Och andra bilden var då jävligt mysigt. Snyggt!

2008-07-05 @ 13:07:29
Postat av: Natalin

Fina bilder

2008-07-18 @ 19:17:28
URL: http://Natalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0