bilder..

..från idag då, var med Henke och han visa upp sin lön på 10 000! I CASH, hålla i 10 000 var fan mäktigt!



sweetness, vi tog lite poträtt-bilder,





ja, han är singel girls, jag med, höhö =)



vi drog ut med båten i blåsten!



me want me want, Princess 42, =)



inte sååååå top-notch

men det där var allt jag hade att bjuda på,
imorgon väntas en golfrunda på morgonen och sedan på förmiddagen/eftermiddagen är det en dag med Henke som ska spenderas, me like! Han ska bjuda på mjukglass, han känner mig den mannen,

men hörni allihopa, nu ska jag glida vidare här, vi hörs imorgon.
Dröm sött och om mig så ni kan skriva någon rolig kommentar. Puss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0