Fett glad från dagen;D

Ska skriva lite seriöst om dagen. Har lärt mig 2 nya grejjer, ena är backflip, andra är lincoln, jag började försöka med lincon, ska beskriva dem 20 sekundrarna.

Petter har pusha på mig när jag står uppe vid liften för att få fart. Skriker högt som fan: JAG KÖR. Sätter mig på skidorna för att pumpa fart. Åker mot hoppet och börjar tänka. "Shit vad har jag gett mig in på?" Benen darrar lite för jag är nervös. Kommer över ett krön och ser hoppet, 20 meter bakom står grabbarna, Joel, Petter, Simon, Daniel och Joar, "Nu jävlar" tänkte jag, "ladda bajset och kör nu simon" peppade jag mig själv. Är väl 10 meter från hoppet när jag ställer mig upp. Är i slutet av kicken och slänger armen mot knäväcken, vips är jag uppochner i luften och det är så jävla skönt. När jag landar sätter jag ner röven i backen och bromsar in lite i landningen men det är skitsamma. Jag hör hur killarna skriker "WOOOOOOOAH!" och jag blir så jävla glad. Ner åker jag till dem och slår high-five. "Fan va najs" säger dem. Och jag darrar i benen, Vilken JÄVLA kick. Är det så här det känns att hoppa bungyjump? Fallskärm eller liknande? Fyfan va nice isåfall.

Nu när jag tänker tillbaka på det får jag gåshud och vill bara åka och åka och åka!

FYFAN VA ROLIGT;D

Kommentarer
Postat av: ae

Den känslan är fett med nice :D

2008-01-07 @ 00:38:58
URL: http://alexandereriksson.blogspot.com
Postat av: Therese

Heja simon :)

2008-01-17 @ 19:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0