Jea boi!

Snart är det heeeeeeeelg=)  Det blir sweeeeeet, snart får jag nog min dator igen, då kan man blogga med riktiga inlägg med bilder. Aja, seg skolvecka som har gått snabbt =) , inte gjort så mycket, var ledig halv onsdagen efter lunch så då åkte jag hem och fotade som sög apa för jag hade ingen inspirejtjon vettu. Sen på kvällen körde jag kvällsåk så då lärde jag mig lincoln;s (igen). Idag i skolan har jag ätit jubileumsmål på max, det var sweeeeeet, sedan haft bild och ritade en jibber i 10 minuter sen intog jag macintosh datorerna och ritade streck på en hemsida som man sedan cyklar på(strecken). Så sooooooooft, när pappa kom och hämtade mig och jag hem och pluggade men fastnade här, vid datorn, ska nog bygga en liten rolig grejj snart av mackor, det blir roligt. Kommer bilder senare. På lördag ska jag till Gesundaberget i Mora (?) och fota en tävling där man kör utklädd, Ove-rall, en maskerad tävling, blir nog sjukt kul. jaja, nog från mig,

Stay tjuuuned

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0