=)

image222


Jea! Var ute och fotade med Pontus, Coffe, och Jens igår, vart lite random pics men ingen höjdare. Dock såg den där bra ut ^^ enligt mig.
Länge sedan jag skrev på riktigt nu men det är väl bara bra det? Höhö, Nej man jag fattar inte riktigt vad man ska skriva, vissa skriver om problem. Hur tråkigt är inte det och läsa då? Vissa skriver om sin dag, andra om politik osv. Själv tror jag man kan kalla min blogg "bildblogg". Det är ju soft.

Skulle egentligen ha åkt till Kungsberget idag men det dissade jag, Ville sova läääääääääääääänge, och det fick, halv 10 =) Då blir Simon nöjd. Ska väl ut och rasta kameran idag, antingen med Pontus eller Vic, får se.

Känner mig riktigt sugen på sommar nu, åka vattenskidor en HEL dag och ligga på stranden och chilla, gå i kortbyxor, glassig tshirt och feta flippfloppar, underbart helt enkelt, Nu äre ju typ vår men man kan ju inte åka vattenskidor, jag e sjukt sugen på det. Aja, tjaaaaaarå



Kommentarer
Postat av: Therese

DEN DÄR BILDEN ÄR SNYGG SIMON! :) SNYGG I TELL YOU!

2008-03-01 @ 20:53:58
URL: http://theresaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0