Top 3!

Jag Och min god vän Simon Sandman, you heard it, The SANDMAN, ska göra en top 3 av snygga tjejer på våra bloggar. Det kommer bli sweet och här är min trea. Juryns motivering
 
"Med en fin kropp och välformad mage är detta en självklar 3a."



Jessica Alba tar hem en 3djeplats!

2an, Juryns motivering.

"En vacker kvinna med ett eksotiskt utseende kan ingen man låta bli att drömma om en natt med denna kvinna!"



och på 1a plats! Juryn talar:

"Efter länge följt denna kvinna i ett tv program som gift och nu skild lever drömmarna vidare om att träffa denna fina skönhet ute en kväll, på första plats"

JESSICA SIMPSON!



Och för att se Sandmannens top-3, klicka Här

Nu ska jag ut och motinoera. Puss
"

Kommentarer
Postat av: Erika

trodde jag skulle stå på första plats? :O

2008-08-15 @ 13:53:31
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/
Postat av: stylefile

Haha, jessica alba ska ju vara på första plats jackasses :)

2008-08-20 @ 20:52:24
URL: http://stylefile.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0