Tjena..

Jadu, eller ni? Skitsamma det är min blogg och jag skriver som jag vill! Pillutadig, /er? HAHA, aja. Idag har jag spelat golf. Det gick bra och jag sänkte mitt Handicap. Så nu blir dit svårare att spela ;)

Matchen igår var väl inget och prata om förutom GAIS ÄR BAJS!
Får ladda om till Cupen på torsdag. Fullsatt Söderstadion, i första svenska cupen semifinal. Kan inte bli annat en seger med kanske 12 000 RÅTAGGADE grönvita systrar och bröder. Tanken får mig att rysa och jag vill försöka åka ner med någon. Vore råschysst.

Nu ska jag youtube hänga, kanske postar om jag hittar något roligt, puss


Kommentarer
Postat av: micke

hörde att du slog in en helt okej chip idag sötnos;)

2008-08-17 @ 00:15:54
URL: http://mikaelthegerstrom.blogspot.com
Postat av: Anonym

Gais är najs

2008-08-17 @ 12:49:20
Postat av: Evvy

Håller med föregående! Om GAIS är bajs, vad är inte då den riktiga bajen som förlorade mot GAIS? Mohahaha. Forza GAIS!

2008-08-17 @ 23:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0