Tjappa!

Tjappa, det låter roligt, ellerhur EMIL?! Idag, ja idag. Har det inte hänt ett skit, jag och Daniel var ute på Golfbanan i SPÖREGN, gick 4 hål och leta bollar, kom inte hem tomhänt, men utan byxor. Grabben körde i kalsonger och jag hejjade på i kalsonger. Byxorna var för blöta.



Nytt skiiiiiiit! =)
Ingen speciell men en tshirt är en tshirt. Nu när skolan börjar blir det faktist "Dagens Outfit" i denna blogg. Det ser ni fram emot va? ;D Aja, nu ska jag dra mig vidare, vi hörs! Pussssss

Kommentarer
Postat av: sara

simon, vart har du tagit vägen :(

2008-08-18 @ 01:12:03
Postat av: emiL

tjappa, jo jag tycker det har ett skönt flyt genom munnen.

2008-08-18 @ 16:23:06
URL: http://em0e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0