Tar tag i det här!

Nu är det dags att ta tag i det här med bloggningen.
Är ju jättedålig på att skriva men jag har varit med en kompis så har inte riktigt haft tid för vi har varit ute på våra egna äventyr och först nu kan jag skriva lite. Så igår spelade jag och kompisen Alex lite golf. Jag vann om inte Alex hade fuskat och sparkat iväg min boll sista sär-spelshålet. Idag blir det återigen golf. Dock inge sugen men det löser väl sig!
Ska försöka spela seriöst.

Hum, läste om någon fototävling i tidningen som man kanske ska ställa upp i om någon kompis också vill följa med, inte så roligt att vara helt själv då! Aja vi får se, skriver ikväll, LOVAR, Höhö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0