Simon sjunger!

Kom nyss hem från skolan, sitter och sjunger, eller ja, sjunger är väl att ta i, jag skriker OOOOOOH BABY ITS A WILD WORLD! Och idag mina kära vänner, kommer min syster hem, 3 månader i spanien? Saknad, inte ett skit. Jodå såklart, och på måndag fyller jag år, skolan är slut för veckan. Jag är så jävla glad just nu!

'

Mm =)
Igår hade jag fasiken magkramp hela kvällen, sjukt onice! Det släppte sen i sängen! =)

OH BABY ITS A WILD WORLD!
Wiie, kommer Dagens Outfit sen, och bilder på syrran, hon har fräknar;D Då kan man ta så jävla snygga poträttbilder, fan vad fräknar e sweet, så sött så!

Igår kväll hängde jag med Sara, vi såg på The Nootebook. SE den!
Nu ska jag göra något party, hejs, BAKA?! Det ska jag ge mig på!

Kommentarer
Postat av: mickee

men eftersom jag har så jäkla mycket fräknar kan du ju ta lite bögporträttbilder på mig om du vill sötponken;)

2008-08-29 @ 17:13:19
URL: http://www.fegestrom.blogspot.com
Postat av: JIMMY FÄLDT

VAD HETER LÅTEN SIMON?

2008-08-29 @ 18:07:00
Postat av: simon

Oh baby its a wild world ?! :P

2008-08-29 @ 19:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0