Problem på kartan!

Stora datorn är sönder och virussmittad, satan i gatan. SKIT! Nu kan jag inte posta Dagens Outfit och skit heller, så det är riktigt tråkigt. Inga bilder i inläggen och tråkig text?! WHY. HOPPAS bara att mina bilder går att rädda, annars kommer jag gå under jorden. Jag gjorde nyss backup på allt men jag vet inte om den funkar jao. Böhö.

Så det kommer väl bli lite filmer på youtube och lite sådant för att försöka liva upp stämningen.
aja, Top-3 listan kommer väl om någon halvtimme sedan ska jag nog hänga med någon rolig person.
Och Evelinaaaaaaa! Fixa min desigen fett kool!

och simon, jag lånar ditt häng, sig till om jag inte får det!
hörs, puss

Kommentarer
Postat av: erika

nej, jag gör ju inte det. Går hon på ekonomi? :)

2008-08-22 @ 18:54:04
URL: http://erikaklang.blogg.se/
Postat av: simon s.

KLART! klart att det är lugnt.

2008-08-23 @ 20:44:55
URL: http://simonsandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0