Nu är det lördag!

Tjappa! Här ligger jag med datorn på höften och diggar lite unplugged musik med Whitesnakes!



Värt att lyssna på, jo. Ni skulle ju ha en Dagens outfit idag men mitt internet på externa datorn gör mig tokig så jag sitter inte vid den för jag bara slår sönder massa saker på rummet, och då kan jag inte lägga in bilder, Sådeså!
Kvällen bjöds på choklad, loka och en film med kusin Emil! Mycket trevligt, vi snackade om allt från flickor till kläder. På söndag är det födelsedagskalas hos karln! Han har ju gått och blivit 19 för ett tag sen!

Aja, hade inte mycket mer att säga, puss&kram sov gott, kanske? =)

Kommentarer
Postat av: micke

det tycker jag låter som en bra idé simon;) haha

2008-08-31 @ 11:06:46
URL: http://www.fegestrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0