Lukter och smaker.

Lustigt det där. Satt och läste en blogg för någon minut sen och jag fann en bild på en pizza. Vilket jag INTE tycker om, men det jag tänkte skriva. Plötsligt ringer klockan nere och mor plockar ut en plåt med varma taco-chips, ost och taco-dip på och det börjar lukta massa gott i huset. Vi har gäster med så det är rätt högljutt hemma. Då lägger jag mig i sängen och sluter ögonen och plötsligt sitter jag på en Resturang i Italien och alla lukter smaker och dem där rösterna hörs igen. Plötsligt vaknar jag av ett sms, och är vrålhunrig, lustit det där men hur man påverkas av en enda lukt. Man börjar tänka och massa minnen kommer fram! Intressant, nu ska jag gå ner och ta mig en mumsbit innan någon riktig mat förtärs och slinter ner i magen.

Tagit ut pengar nu, ska dra in på Hammarby-shopen i Stockholm och jag vet exakt vad jag ska ha. Ni får se imorgon när jag kommer hem. Kanske blir ett till inlägg ikväll. Laddar upp en bild från brölloppet på en godsak, Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0