Jag..

..har en snäll kompis som lånar ut sitt internet och sin fina MacBook dator till mig så jag får skriva ett kärt inlägg till mina kära läsare. Jag har massa bilder att visa er igen när mitt internet lever igen. Och ja, jag är 20, tiden går fort när man har roligt =) NEEEEEEEEEE nu skojjar jag, jag är 16 år och 17 den 1 september så då vill jag att det haglar kommentarer. Så ni som är riktigt tröga, jag är 91a =) Trevligt, ja. Nu har jag inte mycket att skriva, 

alla  kan skriva en bönekommentar för mitt internet. Snart kommer riktiga inlägg igen med massa bilder och det vet jag att ni gillar, höhö :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Farsan

Nu funkar internet

2008-08-02 @ 10:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0