Inlägg som fasen.

Blev tråkigt igår med inte något riktigt inlägg och jag ber om ursäkt men jag vart sjukt arg på internet och slog på modemet och orkade inte med det. Så då stängde jag av datorn och kilade ner men nu kommer lite bilder.



Vi var och byggde, eller Emil byggde, nya klasskompisen ;)



Jag stekte, senare idag kommer dagens outfit jao!



Fett lök, =)



Sådär.
Skola idag, var sweet. Ganska kul att träffa alla, men blir lite segt iveckan med lekar för 1orna så dem ska känna sig välkomnade. Aja, kommer en dagens outfit som jag lovat när skolan börjar, sen när skolan

Kommentarer
Postat av: Therese

NÅ FEL MED ATT LEKA MED OSS ETTOR DÅ?!?!?!?!? (A) hihi

2008-08-20 @ 14:34:14
Postat av: Pontus

Va, är du seriös? Ska VI leka med ettorna? ÅÅÅÅÅÅH!

2008-08-20 @ 20:53:14
Postat av: aline

hahaha tänk dig hur vi kände oss när ni började i 1an då ;) haha nejdå :D hörru, hojta när det är nollning då ;)

2008-08-20 @ 21:07:17
URL: http://tjofsann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0