Hejsan alla readers!

först och främst, skrev inget mer igår för barnvaktningen tog längre tid än väntat men det var det värt. Världens goaste ungar, sedan snackae jag med Sarah (mamman) ett tag och drack cola. Så det vart inge tid för blogg.

Vaad roligt det är att vara back inte business igen. Rätt skönt! =) Plus att det inte är hårt i skolan, inte så konstigt, sen äre bara så jäkla skönt allting! Hum, nu gör ingenting förutom pratar med Sara i telefonen, sweet=)

pics,



Emil leker med elden.

¨

Min gamla godng, BÅTSMAN! =)

Sådär, det var väl lite haha! Aja, hade inte mycket mer och säga. Ska åka ner till ÖB snart och Matilda Hammar ska låna en blixt av mig. The big photograf, haha ;)  Kommer en dagens outfit sen. =) Och ikväll äre Bajen!!!!! Hammarby-Kalmar, svenska cupen semifinal, sjukt viktigt match!;D Då blir det godis, läsk och 100 % fokus!

Juste Marie, ni kan komma hit någon dag så fixar jag som ni vill ha det och ta en fika ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en trevlig kväll :)

2008-08-21 @ 17:14:45
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0