Hammarby.

Matchen idag upplevdes på plats och på norra K, alltså, mitt i klacken. Var grymt drag, kommer posta en film därifrån sedan. 2-2 blev resultatet och det var jävligt tur det. Med cirka 15 sekunder kvar av matchen kvitterar Freddy Söderberg och så högt har jag nog aldrig skrikigt. För jäklar vad glad jag blev, det var viktigt.
Annars vare grymt att få skrika och stojja, har inte mycket röst kvar nu men det var det värt!

Innan matchen åkte vi till oficiella Hammarby-supporterbutiken och jag skulle shoppa loss men jag hittade inte mycket där så det blev en matta som ska svara på mina böner och ett par kalsonger som ska pryda mina fina ben!



En bönematta alltså! Pryder mit golv fint!

Nu ska jag sova, imorgon är det golf, var längesedan nu och jag ser fram emot det! Ska ge mig på ett morgoninlägg imorgon ochså! Vi hörs nu, Hejdå!

Kommentarer
Postat av: aline

haha, fräänt :D jag vet en till som har en sån matta, grymt ;P

2008-08-04 @ 17:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0