Dagen i text!

Blir det, dagen i text. No pics, bajs internet! =) Fixas imorgon, då kommer stor-kusin hit och installerar om hela skitdatorn, och förhoppningsvis alla virus försvinner. Sedan ska jag FÖRSÖKA vara försiktigt med vad jag öppnar för mail och lite sånt skit.
Aja dagen då. Golf idag, gick hur kasst som helst, fast asskön stämning och alla var glada och vi flumma till oss. Jag var Tiger Woods, han är min idol, så jag tillägnar detta inlägg till Tiger! Hoppas du läser detta älsking.

 

Grrrr, ne men jag gillar dig mannen, och du spelar på Nike, som är mitt favoritmärke;)
Trevligt att hans svärmor bor i Gävle!
Haha, sjukt vad besatt jag låter, men men! =)

Aja, dagens outfit i text var

cardigan,
piké
jeans,
Nike sb skor, inte blåa!

snyggt va?! Haha, Ikväll blir det häng med gamla klasskompisen Therese och Erika. Mina favorittjejer.
Och egentligen skulle jag hängt med Sara, men det blev problem på kartan, blir nog imorgon. Men nu bär det av mot godis, iiiiiih vad gott.

Kanske tillochmed kommer en outfit från Therese, håll tummarna! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0