Bilder..

..för att fira nu när internet funkar igen!



Vart cykling igår med Pontus och Henrik. Det var mycket trevligt.



Pontus var uppe på väggarna och vände!



Pontus hoppa över soptunnan!



Tidigare denna dag kastade Henrik Golfbollar mot mig vilket inte uppskattades men han brydde sig inte och kastade vidare. Kvällen innan hade vi gäster. Jakobs föräldrar och hans bror som har familj i Australien och Jakobs syster. Denna kväll flöt engelskan grymt. Haha,



Skön grabb det där!

Nu orkar jag inte med det här internetet. Sjukt dåligt, det är riktigt kass. USCH!
Aja, FÖRESTEN, Imorgon är det Hammarby-Ljungskile på Söderstadion, jag och pappa åker dit och ska heja fram Bajen mot nya 3poäng! Blir gött och stå och skrika lite. Men nu ska jag göra annat en detta skit. Hörs

Kommentarer
Postat av: syster

vem e ungen?

2008-08-02 @ 22:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0