WOHO!

Sådär, nu har jag haft mycket besökare några dagar i rad! Det är perfekt och roligt, mycket roligare att skriva då med. Ikväll skulle jag sett på Superbad på datorn men orkade inte så jag åkte ut med pappa och övningsköra, inte superskillad men snart så får Gävle uppleva en fartdåre men en grön skylt i bakgrund där det står övnigskör, mohaha,

Nu har jag uppdaterat mitt Itunes med lite skön musik, just nu spelas John Lennon-Imagine, fin låt som man verkligen bara kan sitta och lyssna på.

Skorna kommer jag skicka tillbaka då jag tycker 700:- är för dyrt för dem där, kommer köpa ett par beg. Nike SB och ett par nya fresha Vans, sen får det räcka. Nu ska jag gå och lägga mig och läsa Linas kvällsbok 2 och avsluta Fredagen imorgon med cykling och fotografier med Pontus, Coffe, Henke och Sko-simon, så imorgon får ni bild update från dagen med cykelbilder, flum och pose kort såklart.

Klart slut roger ut, postar en liten bild på något med,
image319

Favorit i repris!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0