Skor

Nu har jag fått mina andra par skor, ett par Adidas Gazelle ll, vart inte helnöjd men dem får duga iaf, ska nu spara till ett nytt kameraobjektiv, men när jag kom till posten såg jag att min tjej inte jobbade och vart ledsen, men jag går fram till kön som är ovanligtvis lång, så mitt framför mig i kön står hon och vänder sig om, hejjar lite glatt och jag hälsar trevligt tillbaka, hon frågar om jag ska handla eller hämta ut stash, svara lite sådär iskallt, nya skor påväg, hennes nästa mening i denna trevliga kökonversation blir: jasså, gud va trevligt, och jag svarar : mjaa =), sedan betalar hon mot sin kollega säger hejdå och sedan ett trevligt hejdå till mig som besvaras med Hejdå tillbaka, jag lämnar fram mitt kollinummer till kassörskan som undrar varför jag pratar med henne men hon säger inget, jag betalar, får mitt paket och glider därifrån med ett leende på läpparna. lite pics då:

 Paket ==) då blir Simon klad

 Skor, måste sluta shoppa, men då får jag inte träffa min tjej, får köpa tuggummin där =)

Sådär, skrivit lite nu, ska nu gå upp till Crib simon och avnjuta en bit kladdkaka (bild på denna underbara skapelse kommer) och en loka till Arsenal-Liverpool, Hejja liverpool så arsenal åker ut, Man u vann igår med 0-2 borta mot Roma så nu har dem ett bra övertag! Sjukt viktigt! Slagit vad med Stefan i min klass =).

Aja vi hörs ikväll i halvtid eller imorgon, Tjing =)
Kommentera mera, det är roligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0