Nej..

Nu ska jag skärpa mig med den här dåliga uppdateringen. Var i skolan idag som fan, segt ochså, har en miljövecka på skolan tills imorgon sedan är vi lediga tors fre, sweet som fan. Imorgon ska vi direktsända så jag kommer vara med i TV, tror dock inte jag kommer synas något men men =P segt idag, trött, fick gå på stan, (Tack Anna&Emma....) träffade min kusin som ville prata med mig men jag var tvungen att sticka och om du läser det här Marie så sorry asså, haha. Men men, hon har en telefon, en blivande man som har en bil, sedan finns bussen, så det är ju inte omöjligt för henne att prata med mig om man säger så. Dessutom skulle hon prova bh:ar så jag var inte skittaggad att följa med.

Sedan kom vi tillbaka till skolan och Anna&Emma skulle göra en tabell men dem kunde ju knappt infoga en tabell i windows excel. Men men, brainface!! Sitter här nu och ser på youtube, nu ser jag när Hammarbyklacken sjunger lite underbara stämmor, en SJUK duktig kille hitta Gabriel med som han länka till mig

http://www.youtube.com/watch?v=8kSbJ61HgxI&feature=related

Han kommer definitivt bli något! haha, coolt som fan.

Ja, ikväll äre fotboll på tv, Man united-Barca, heja Man U, vinner dem Champions league vinner jag pengar, woho!
Snart ska jag nog äta mig en bit mat.

Men jag skriver nog lite ikväll, tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0