Massa bilder folks!

Ja folket, nu är vi inne i en ny skolvecka med fiiiiint somrigt väder, blir så glad, nästan så det känns som man är kär, hur vet jag de då?;) Jo man hade ju en liten crush i höstas men blev ganska dissad mohaha. Nej, nog slutsnackat om sånt trams, är ju en man trots allt med min fina pojkvän Einar som jag var ute och gick med igår. Petter följde med och blev fotad av Einar som har blivit mycket duktig. Här får ni massa bilder från igår!

 Grillpremiären med farsan =)

 Petter och Einar har ett bra samarbete, känner mig lite utanför ibland

 Igen

 Petter tittar ut och jag står i bakgrunden

 Igen men från annan vinkel

Sedan var jag ute och fota med Pontus och Christoffer van kuijl men det blev inga roliga bilder men laddar dem ändå för lite utfyllnad ;)

 Coffe stilar

 Igen

 Einar hittade sina egna motiv den dagen

Hade faktist inte mycket mer att bjuda på. Ska ut om 33 minuter med Daniel och Petter och fota och då blir det Videoblog nr #5 ! =) Väldigt roligt. Mycket att se fram emot med videoblog och grejjor.

Men nu ni, en MYCKET dyster sak hände igår, vill att alla som läser det här tar en tyst minut och tänker över vad som har hänt denna sorliga dag. Igår kl 16.53 tar Kalmar-Hammarby slut och Bajen åker hem med 1-0 i baken, vi fick 3 skador ett rött kort och ett mål i 93 minuten, detta är en sorglig händelse och alla ska ägna en tanke åt vårat HAMMARBY! På Torsdag tar vi Elfsborg hemma på Söder. En än gång var Poppen SJUKT bra imålet men det räckte inte.

Hejdå hörs ikväll!;D




Kommentarer
Postat av: Evelina

Kom igen nu, ellos klår ni lätt!

2008-04-21 @ 17:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0