Hemkommen

Hemkommen från en jobbig skoldag med 2½ lektioner, är trött på allt som har och göra med skolan. Men men, imorse när jag skulle gå till bussen och hade kommit halvvägs skulle jag känna i jackanfickan efter busskortet men det låg inte där, och till min stora förvåning sa jag till mig själv: jahapp. Sedan gick jag och pumpa cykeln med luft och cyklade, det var riktigt skönt och cykla till skolan igen till min stora förvåning . Jag började tänka när jag cyklade, på vad sjukt med onödiga avgaser man släpper ut, det var inte ens jobbigt att cykla imorse, bara skönt. Vi svenskar är så lata.

Jaja, fick ju hem skor igår och mamma tyckte dem inte var nå snygg så nu vet jag inte om jag ska sälja dem elle¨r använda dem, jag tycker dem var helt okej men kanske lite dyra. Postar en bild, vad tycker ni?!

 Nå, Vad tycks? skriv i kommentarsfältet =)

Och igår såg jag på fotboll, Arsenal-Liverpool, skulle ju hålla på Liverpool men Arsenal fick mig att fatta tycke för dem, så jag skrek JA! när dem satte 1-0 men NEJ när Liverpool 3 minuter senare kvitterar till 1-1. Jaja, matchen blir spännande och fin, Arsenal SKA ha en straff, helt solklar, Stevie Wonder hade till och med blåst straff men den hollhändske huvuddomaren var tydligen VÄLDIGT extremt synskadad då han stod 5 meter ifrån och gjorde ingenting. Sedan sköt Fabregas ett skott mot mål som Bendtner räddar på mållinjen, Bendtner och Fabregas är lagkamrater satt man kan säga att Bendtner förstörde lite,  Jag avnjöt en Mannafrutti och min systers kladdkaka och en loka till matchen

 Underbara kladdkakan

 Mannafrutti =)

Juste, fick en bild av Adde igår på en sekvens jag fota som han hade klippt ihop,

image318

Vad tycks?  =) Både om Skorna och bilden =)

Skriver en rad ikväll med =)

Kommentarer
Postat av: Knutte

Skorna är snygga! Ha de Kusin marie

2008-04-03 @ 19:01:56
Postat av: Natha

Haha skorna va fett med snygga! ;) Och bilden va klockren... x'D

2008-04-05 @ 15:20:07
Postat av: Natha

Haha skorna va fett med snygga! ;) Och bilden va klockren... x'D

2008-04-05 @ 15:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0