En dag

FAN! Shit vad allt är segt. Kan inte ens skriva inlägg längre. Skulle publicera ett men skiten hängde sig och allt var borta. Så suuuurt, ska försöka skriva om allt.

Ja, idag har jag varit med Petter och hans bror, vi stekte runt i Hemlingby haha och skulle fota men det blev inge lyckat så jag och Petter gled hem till mig där vi börja slåss och sedan åkte han hem men då när han cykla genom skogen földje jag med han och sprang cirka 3 km, pluspoäng, ja tack =)

Sitter vid datorn nu och ska grejja PS cs3, behövs till bildredigeringen jao, har min snälla granne Jonas som är KUNGEN på datorer och sådant. Själv kan jag iaf tanka filmer och sånt, men installera kan ju ta sig i röven. =P Hitta en sweet låt på internet här jao: CHECK it

http://www.youtube.com/watch?v=M7AVLpKYLbQ

Väldigt poppig och glädjande. =)

Aja, nu ska jag ta en dusch, chilla lite, se på fotboll och dricka youghurt och käka äpple.

PEACE!

Ajuste, glöm inte inlägget nedan med lite bilder, ni läsare har höjt er men ni måste läsa mer, tipsa era kompisar med, haha =P Roligare och skriva om fler läser =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0