Update med viktigt skit!

STORA händelser har hänt! Först och främst ska jag ta och berätta viktigt info!
Nu på söndag, alltså den 16, kommer det va FETASTE dagen i hemlingby på sjuuukt länge! Först kör vi SM i 4x, Gävle Cykel Amatörer är arrangörer! Sedan direkt efter det kör vi Red bulls railjam "Make it happen" på snö! Skidor och snowboard är välkomma! Red bull bjuder på dricka och mat til, åkarna, FETA priser utlovas! Tid kommer senare! men sjukt blir det. På lördagen kommer vi troligtvis hoppa studsmatta på stan och ha en liten show!

Skolan då? Jaaa! Den är riktigt chill nu;D Vi har börjat med "snurren" då man provar på alla olika ämnen, idag hade vi Éxpo med Anna. hon var sjysst för vi fick sluta 12 istället för 17:) sweet! Ochså har jag bytt klas nu=) RÅ skönt ¨må jag säga!

Sedan har det hänt FETA grejjer inom fotografering men det tänker jag inte tala om nu! =)

Ska väl ladda upp ngn bild med!

 Hehe, Brist på inspiration yao, ska leta lite till!

Tar ett vinterminne!

Jag uppe på railen =)

En till Rail!

Nu ska jag dra mig vidare på nätet!
MEN GLÖM INTE BORT SÖNDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

l8ers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0