Update med lite skitsnack

Tjena! Idag gled jag förbi backen och kolla hur det hade blivit, nu cyklade jätte många och liften var i gång, riktigt kul att det händer ngt i byn! Nu har man ngnsatans att hänga med kameran! Den 16 september är det tävling i 4x, svenska cupen! Det blir drag, kom dit och kolla vettja!
 Ngn okänd local skuttar!


Annars så har jag varit i skolan och det var väl gamla vanliga:P alltså inte så kul eftersom jag har kommit i helt fel klass:P Pratade med ngn dam på skolan som skulle "försöka" byta klass åt mig men jag har inte allt för höga förhopnningar om det =/ får se!

Nu har Henke fått sponsorer och massa skydd av dem så nu är han jätte taggad på att cykla och göra illa sig så det blir bra! Kanske man kan få någon sjysst bild!

Annars har jag väl inte så mycket att säga? förutom att jag är ätit godis och druckit cider idag=) Det var laaaaaaaaas gotti gotti!

Hörs imorgon!
l8ers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0