Jaaaaaaaaaa!

Äntligen funkar det att komma in på blogg. Har försökt hela veckan men det har inte funkar. Nu har jag varit ute och fotat en hel vecka. Massa bilder på min dator nu=) Kommer slängas upp lite här och där,

www.gbmx.tk
www.freeride.se
www.myspace.com/siimonlindberg

Vad har jag fotat då?
Cykling, hoppa från bord och tak och göra volter, longboard, höstbilder och lite mer skit=) Tänkte uppdatera med massa bilder nu;P (som vanligt)

Henke åker på väggen!

 Pontus åker upp på trädet, lägger ner cykeln och posar

Morgan tar tag i däcket i luften!

Morgans tur att åka lite vägg

 Adde åker longboard en fin kväll!

 Daniel hoppar lite tak

Daniel posar så fint

 Bio 540 och en snurr ner från taket

 Jea Jea!

 Blomma!

jaja nu får ni inge mer fredags godis! Men imorgon får jag se om det kommer en update eftersom det ska spöregna och man inte gör mycket så, vi får se!

Sen har jag Daneil och Petter planerat att vi kanske ska åka till Kiruna V,44 på en tävling som går där. Skuller vara sjukt skojj! Vi får se

Ska dra tjing pling!

Kommentarer
Postat av: aline

snygga pics simon :)

2007-09-29 @ 22:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0