En kväll!

Idag har jag vart och bada och det blir man sjukt trött av:P Så jag åkte till kusin vitamin senare på kvällen och såg film! Vi såg Picture This, snowboard film! VÄRLDENS bästa film! OSLAGBAR alla kategorier:P Sedan såg vi Hata Göteborg som är slagbar i alla kategorier (utom dialekten:D) Aja, laddar lite pics! its more fun in realty than text;) höhö.

 Yeah!! Alla som kan se den, DO IT!!!
Hehe, Filmen!:P
Kusinerna, vitaminerna
Min blixt till vänster i bild, Emils till höger! Emils e biffigare men min kan man fjärrutlösa;)
Sen gick vi ut och tog random pics men det sög så vi gick in
Pemil i datorn
Snygg murre! Sån ska jag ha sen!

Jea! Där har ni något att kolla på! Imorgon drar jag väl ut på fototurne mot Hemlingbybacken? Only time know!

Fortsättning följer! Puss<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0