Update med skit

Japp, det blir en update med skit!
Idag har jag fotat lite cykling men det var dumt av mig för jag fotade väldigt dåligt.

 Bästa bilden. Inte skitbra direkt.

Igår (lördags). Körde vi en lite session i Bomhus på ett Handrail men det var inte skitkul. Petter dog nästan efter 2a åket och blev stolsittande. Daniel körde på i SVARTA kläder i en SKOG. Jättebra gjort att baka in han i skogen på bilderna så man inte ser vad som händer. Snilleblixt=)

 1

2

Någon av dem är bäst. Vilken tycker ni?

Nu har jag fet inspirationsbrist när jag fotar! Behöver förslag på grejjer att fota:P

Kommentarer
Postat av: el diablo

numero dos

2007-10-16 @ 20:52:35
Postat av: aliiiiine

2an LÄTT!

2007-10-17 @ 15:18:21
Postat av: Pontus

Aa, lätt tvåan.

2007-10-17 @ 15:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0