One and a ½ day

Tjena tjena vattenkammad mittbena. Jaa, en sådan hade jag igår! Det var en fin kväll med en fin sol så jag ville ha en fin studsmattesession hos fina Joel i fina solen. Men ofina Daniel kom så sent så solen var borta. Därför gick vi in och ritade mustachs på varandra och dem var fina.

 Daníel vart fin.

 Joel vart ochså fin.

 Alla tre vart fina.

Sedan idag i skolan har vi fotat för en reklamkampanj för mjök. Jag, Victor, Pete och Tim.
Jag ställde mig bakom kameran, Viktor framför, Petter höll koll på poser och Tim höll koll på min kameraväska!
Results

 Mjölken direkt från naturen

Mjölken du inte kan få för mycket av

´Mjölken du vill va ensam att njuta av,

Någon av dem där ska vi ha:P Det blir sweet.
Fan! Nu är alla jättepeppade på vintern med att fota/filma! Detta år kommer nog bli sjukt kul tror jag!
Längtar nu som fan!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jessica

blev fina.
vart är en riktning
:D

2007-10-13 @ 01:14:15
URL: http://jesscag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0