Jeap

Har betat av två skoldagar nu i veckan. Har varit apigt trött varje dag när jag har kommit hem. Jaja, idag ska jag vara med Daniel, vet inte vad vi ska göra:P Har inte så mycket att skriva så jag laddar upp lite random pics.
Känner att jag vill ha sommar så jag laddar upp lite summer pics!

 Pete en varm dag på studsmattan hos Joel

 Umeå i sommras.

 Hamnen i Göteborg i sommras.

 Filmade lite i sommras på Hemlingbybacken

 Henke på mattan

 Inte bra bild men vattenskidor vart jag sjukt sugen på nu. På bilden åker joel på en skida för första gången, han var fan bra:P

 Min syrra och min nästan halvsyrra tog studenten i sommras. S=H,M=V

 High5, Min arm och Pimen;)

 Sweet

 Yey!

Nu ska åka till Joel med Daniel, det blir sweet!
Hare bra! Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0