Wiiiiiiiiie=))

 Tog en bild här om dagen som vart okej, dryga flaggstång bara!

Har kommit på att i nästan varje inlägg måste jag ha med en bild, annars äre inge kul och läsa:P
Idag har jag åkit med båten och med skidorna på vatten! Sista gången iår, skönt på ett sätt men tråkigt på ett sätt;P Nu är det ju närmare vintern,

Undra när jag får mina grejjer jag har beställt?:P Det var vissst beställnignsvara, kommer kanske nästa vecka någon dag=)) längtar som faen, och precis om en vecka idag fyller jag år=))

Baybay

Kommentarer
Postat av: ae de muddafukkin' rastamaaain

siiiicken rääääääääser bild.
Du har väl PS skill så du kan ta bort den ? 8-|
PUSS din AE

2007-08-27 @ 16:55:45
URL: http://alexandereriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0