Mera bygga!

Hopp har börjat byggas!
Det var extremt varmt!
Josef shapar
Josefs hund Vincent var med
Henke tröttna på att bygga så han grävde lite med Josef'
Provkörning!
Josef skuttar!

Nej, nu får det vara nog med bilder, idag har vi hunnit jääävligt långt med banan, i princip klar nu=) Dagen har varit skojj och mycket glatt humör, det var folket frå¨n igår som var ed idag men några mer:P Josefs hund Vincent var med och han var lite rädd för mig men efter ett tag vart vi vursting polare=P =), imorgon ska jag dit efter skolan!

Imorgon börjar skolan!!;P Petter och Tim kom i samma klass men inte jag=P Jag tänker inte byta heller för den delen! Nu ska jag dra mig vidare här på intranätet, kommer en update imorgon med!

Stay tuned folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0