Jea jea

Petter flippar från räcket ner på backen
Petter flippar från stenen ner på backen

Två bilder från gårdagen^, jag Petter och Joel var ute och hade lite skojj då vi åkte runt och fota lite olika grejjer, ingen superduper bra bild men några dugliga.

Nu är skolan igång och det är väl okej:P Idag hade vi naturkunskap hela dagen men vi satt typ bara och slappa, sen vart jag jätteglad när jag cykla hem för jag trodde vi hade slutat tre halv 4 så när jag kom hem var klockan 4 men så var den tio över två och det var skitsoft:P Ska ragga en kompis nu och hitta på något!

Fortsättning följer!! tjiing

Kommentarer
Postat av: Therese

galet!

2007-08-28 @ 06:56:25
URL: http://theresaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0